You are not logged in.

Dear visitor, welcome to SCOOTERTECHNO.COM. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Tim 86

Intermediate

• "Tim 86" started this thread

• Send private message

1

Saturday, August 11th 2007, 6:58pm

Lieferschwierigkeiten bei TQIWITQ?

Als ich mir gestern die Single holen wollte, bin ich bei 6 CD Geschäften abgeblitzt. Und zwar waren das keine kleinen Privinzläden sonder u.a Karstadt, Mediamarkt, Kaufhof, Promarkt usw... Das Ende vom Lied war, dass ich leer ausgegegangen bin und mir die Radio Edit bei Napster runtergeladen hab. Aber ist echt komisch. Ich meine wozu gibts denn einen Release Termin? Wohl kaum damit die Läden an diesem Tag die Bestellung aufgeben. Ist es jemandem ähnlich ergangen?

T. Durden

Beginner

• Send private message

2

Saturday, August 11th 2007, 7:35pm

For the english speaking people:

It seems that the release had a delay in lots of stores until next Thursday

@ Tim86

I found !!!!!! 1 !!!!!! CD in Muller Markt. Today I looked at Karstadt and they don't have it neither.

If this is happening everywhere in Germany we can expect that the single will loose some positions in the charts, because of 3 full days without sales. :(
You Are Not A Beautiful And Unique Snowflake !

You Are The Same Decaying Organic Matter As Everyone Else, And We Are All Part Of The Same Compost Pile !

• Send private message

3

Saturday, August 11th 2007, 7:50pm

Quoted from ""T. Durden""

For the english speaking people:

It seems that the release had a delay in lots of stores until next Thursday

@ Tim86

I found !!!!!! 1 !!!!!! CD in Muller Markt. Today I looked at Karstadt and they don't have it neither.

If this is happening everywhere in Germany we can expect that the single will loose some positions in the charts, because of 3 full days without sales. :(

Strange.....

Anonymous

Unregistered

4

Saturday, August 11th 2007, 7:53pm

Denkt ihr die Läden bestellen blind Massen von Scooter Cds? In jüngster Vergangenheit sind die wohl auch nicht mehr so gut gegangen. Ist ein reines Fankaufprodukt geworden. Deswegen steigen die steil ein in der ersten Woche und danach nur noch am fallen weils keiner mehr kauft nachdem die ganzen Fans bedient sind...

ScooterPosseLeipzig

Army Of Hardcore

• Send private message

5

Saturday, August 11th 2007, 8:04pm

Quoted from ""Rebel""

Denkt ihr die Läden bestellen blind Massen von Scooter Cds? In jüngster Vergangenheit sind die wohl auch nicht mehr so gut gegangen. Ist ein reines Fankaufprodukt geworden. Deswegen steigen die steil ein in der ersten Woche und danach nur noch am fallen weils keiner mehr kauft nachdem die ganzen Fans bedient sind...

:roll: :roll: :roll: hehe, so ein Müll echt! Guck mal in die Geschäfte, was da teilweise für VIEL Mist liegt...und die Singles kommen nicht mal in die TOP40 oder so...
also bitte erst nachdenken, als Scooter nur sinnlos runtermachen!
exclusive news from the fanbase: ON TWITTER

FASTER - HARDER - SCOOTER!

Alucard

Unregistered

6

Saturday, August 11th 2007, 8:31pm

rebell labert doch die ganze Zeit nur Müll... :lol:

Also wenn man die CD bei Amazon bestellt dann kommt die pünktlich zu dir nach hause, allerdings kenn ich das das CDs am VÖ Termin nicht in den Läden sind. Nach vielen enttäuschenden Jahren meiner Jugend hab ich mich dann für Internet Bestellung entschieden. :lol:

Anonymous

Unregistered

7

Saturday, August 11th 2007, 8:38pm

Quoted from ""Alucard""

Für die altbekannten bis zum letzten Atemezug Scooter Fanatisten schon klar... :lol:

Alucard

Unregistered

8

Saturday, August 11th 2007, 8:40pm

Quoted from ""Rebel""

Quoted from ""Alucard""

Für die altbekannten bis zum letzten Atemezug Scooter Fanatisten schon klar... :lol:

Es ist völlig egal was du sagst, ob für oder gegen Scooter, auch im allgemeinen Müll. Kein Fanatismus, dein Idiotismus ist das. :lol:

Anonymous

Unregistered

9

Saturday, August 11th 2007, 8:43pm

Ja weil ich so nen Müll labere ist es aber in der Realität so dass alle letzten Scooter Singles nach der ersten Woche total abgekackt haben und sich nicht mehr verkauft haben. Hat selbst euer Gott H.P. schon zugegeben dass die ganzen letzten Singles nicht Top 10 waren und er schon Muffe schiebt!

Alucard

Unregistered

10

Saturday, August 11th 2007, 8:46pm

Aber das ist doch Latte, fakt ist du laberst Müll, deine penetranten Posts arten in Spam um. Womöglich hast du nen schweren Unfall gehabt der jetzt diese Geistigen Aussetzer verursacht, dann tuts mir Leid aber ansonsten schalt schleunigst dein Gehirn ein.

Tim 86

Intermediate

• "Tim 86" started this thread

• Send private message

11

Saturday, August 11th 2007, 9:38pm

Naja, weiß ich wenigstens, dass es nicht nur mir so ergangen ist :wink:

T. Durden

Beginner

• Send private message

12

Saturday, August 11th 2007, 10:14pm

Question:

the offical charts we will see in 2 weeks does it include only the saled CD's of the shops (Hardware) or does it include also the download version (Software) ?

You Are The Same Decaying Organic Matter As Everyone Else, And We Are All Part Of The Same Compost Pile !

• Send private message

13

Saturday, August 11th 2007, 10:17pm

Question for T. Durden:
Why do you need to post that question 3 times?

T. Durden

Beginner

• Send private message

14

Saturday, August 11th 2007, 10:25pm

Did you ever watched Fight Club ?

If yes, you should recognize my Nick and you would know that I'm 2 Persons in 1 :wink: :D

• Send private message

15

Saturday, August 11th 2007, 10:27pm

Did you ever watched Fight Club ?

If yes, you should recognize my Nick and you would know that I'm 2 Persons in 1 :wink: :D

No I have never watched it. I still don't understand what you mean.

T. Durden

Beginner

• Send private message

16

Saturday, August 11th 2007, 10:32pm

Multiple Personelity

• Send private message

17

Saturday, August 11th 2007, 10:36pm

Multiple Personelity

I knew that, but I don't know what that has to do with posting the same queastion 3 times.

18

Saturday, August 11th 2007, 10:44pm

Question:

the offical charts we will see in 2 weeks does it include only the saled CD's of the shops (Hardware) or does it include also the download version (Software) ?

both.

T. Durden

Beginner

• Send private message

19

Saturday, August 11th 2007, 10:50pm

Thanks aem!

@ massive, I tryed to find a good answer for your question :D

SoyBomb

Shoe Eater

Occupation: Grumpy Fellow

• Send private message

20

Sunday, August 12th 2007, 4:43am

Damn, that first word in the topic title is long!
Random.Access: Confusion For Your Eyes -- http://randomacc.net